Announcement

Collapse
No announcement yet.

Re Conect engine?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re Conect engine?

Hey, how u guys doing ? hope you good.
    So i have one idea about the game and it can be usefull for alot of peoples who live in countrys in which have alot bad internet service, like a majority of country in LATAM.
    The idea is about one system to auto reconect when your internet have a "loss packet" or "droped fast".
    Why i propusing it? Its because like me have countless peoples who dont play this game because one fast "losst packet" of the internet can get and it make game experience a piece of ****, who never woke up and see all of your party characters with a mensagem "DISCONECT" .
    So i have having troubles with it, i had problems with that years ago and it was a reason then i stoped play this lovely game alot of times, and for now its impossible fixing this network problems , the reason is because dont have any good internet service in my district.
    So, my prayer for sure is the pray of alot of peoples just can check in forums or youtube channels e see the claims about it, and probly lossing some peoples for the "private servers " for this reason . the game IS lovely but this DCs can kill anyone , and can kill this love for sure. Hugs from a Brazilian player.

What u guys think about it ?

solution : creat a re-conect engine.

-----Portuguese---
    Eai, Como vocês estão ? espero que bem.
    Então eu tenho uma ideia sobre o jogo e isso pode ser muito útil a muitas pessoas que vivem em países que não tem uma boa internet que é o caso da maioria dos países Latino americanos.
    A ideia é sobre um sistema de reconect quando sua internet tem um "perda de pacotes" ou "cai rapidamente" .Por que eu estou propondo isso ? é porque tem inúmeras pessoas que pararam de jogar esse jogo por esses dois motivos e essas "quedas de internet " fazem a experiencia de jogar o jogo muito ruim até impossível de se jogar, Quem nunca acordou e viu sua party inteira com a mensagem de "DISCONECT" na tela.
    Isso também é razão pela qual eu ter parado de jogar algumas vezes e por agora é impossível mudar meu provedor de internet ou mover do local onde eu moro para ter uma internet boa levando em consideração que aqui não existe provedor de net bom.
    Então, minha suplica com certeza é por que com certeza muitas outras pessoas tem o mesmo problema que eu, é só checar os fóruns e feedbacks das pessoas no youtube e ver as reclamações por isso. Isso pode ser um dos motivos que vocês perdem players para os "servidores private" . O jogo é amavel porém esses Disconects acabam com esse amor e fazem facilmente uma boa experiencia virar algo terrível .

Alguém tem uma uma opinião ou já pensou em algo relacionado a isso ?

A solução seria fazer uma engine de auto-reconect.

Abraços oVITAO

Agree!
    MU needs re-connecting upgrade.
    I have one of the best speed connection in my country but sometimes it dc's me for 30sec.. Thats why sometimes leaving MU for a night is not soo good as it would be with auto-reconnecting possibility.

The best option would be - if You got dc - MU awaits 30sec before disconnetiong after connection lost.

Comment

Working...
    X